32 frågor och trettiotvå svar!

1. Brukar du komma i tid?
När jag ska träffa någon så är jag oftast i tid. Några minuter före oftast. Men om jag ska till jobbet, ska lämna Line på förskolan först så är det betydligt svårare att komma i tid...jag får stressa!

2. Har du bra kondition?
Ganska bra kondis...men det har ju varit bättre (och ska bli bättre)...när jag sprang regelbundet tex. Men jag rör på mej ofta så helt okej ändå.

3. När blev du fotad senast?
Det var nog när jag, Petter och Line åt på järnvägsrestaurangen när vi firade vår 7 årsdag. Då tog Petter kort på mej och Line.

4. Hur känner du dej nu?

Träningsvärk precis överallt efter cirkeln i måndags! Trött efter en tidig morgon, lite irriterad på Nemo som ska sno Lines saker hela tiden, glad över mina nya höstkängor.

5. Vanligaste färg på dina kläder?
Svart.

6. Kan du laga mat?
Kan kan jag väl men inte mer än så. Gansla feg och vågar inte prova nya avancerade maträtter så det blir mest det gamla "vanliga". Men ingen har väl klagat, vad jag vet....

7. Vad pluggar du?

Inget men "tecken som stöd" tränar jag på.

8. Blir du bra på kort?
Nej...sällan. Men tycker man någonsin det....?

9. När och varför grät du senast?
Oj va svårt...till film grät jag senast till "hur många lingon finns det...", annars minns jag inte men jag blev tårögd senast när en vän var ledsen.

10. Var det pinsamt att svara på det?
Absolut inte. Känslor är aldrig pinsamma.

11. Hade du en bra kväll igår?
Ja, tog en promenad efter jobbet med Nemo och sen var jag på Lines föräldramöte som var ute i deras "tallenskog", ett bra föräldramöte. Sen satt jag tittade lite på idol och spelade "wordfeud".

12. Din favoritdryck på morgonen?
Vatten.

13. Är du nyttig?
På veckorna är jag ganska nyttig, jag tänker verkligen på vad jag äter då. Men på helgerna är jag tyvärr inte det...då är det fredagsmys med allt var det innebär och på lördag då är jag oftast sugen på nåt oxå! Hopplös.......

14. Har du någonsin haft ett jobb?
hahaha ja, flera stycken. Men nu känns det som jag har hittat rätt även om jag ibland önskar mej något helt annat.

15. Är du blyg?
Oftast inte, men det beror lite på. I ett sällskap där jag inte känner nån så är jag ju verkligen inte den som hörs och syns mest. Jag håller mej lite på min kant då. Men i en miljö där jag är bland folk jag känner eller känner mej trygg så gillar jag att prata och synas.

16. Vilken tid gick du upp idag?
05:20.........

17. Vilket tv-spel spelade du senast?
Oj det var länge sen, jag spelar aldrig men kanske var det hos Annmari, super mario.

18. Vilket tv- spel är ditt favoritspel?
Har inget men super mario är ganska kul fortfarande.

19. Hur mycket krävs för att du ska bli full?

Lite olika. Beror på hur jag ätit och lite hur jag mår just den dagen....dricker mest cider och då blir jag inte särskilt full.

20. Har du spytt offentligt?
Jag tror faktiskt inte det, har nog hunnit in på toa och gjort det i "smyg".

21. Jag sover:
I min säng tillsammans med Petter. På den högra sidan....vill sova själv, alltså inte i Petters famn men sover inte alls lika bra när jag är helt själv i sängen.

22. Vad sa du senast?

hahaha jag sa säkert "nej" till Nemo....

23. Var du på festival i somras?
Nej...jag är nog för gammal för det nu.

24. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Petter först och främst eller min mamma och Annmari. Men när jag tänker efter så vill jag oftast inte ringa nån alls när jag mår så....

25. Vad skulle du behöva nu?
Mat, jag är hungrig..

26. Har du snygga skor?
Ja det tycker jag, köpte ett par idag ju som jag älskar!!! Har börjat fatta nu att det är ingen ide att köpa "billiga" skor för det pajar ju direkt så jag har börjat lägga lite mer pengar på skor jag verkligen vill ha.

27. Vad var det första du sa i morse?
"jag tar bilen"

28. Har du sovit i din egen säng i natt?
Såklart har jag det....och jag sov sååå bra!!!

29. Har någon annan sovit i din säng i natt?
Petter såklart....

30. Har du körtkort?
Ja, och jag är glad varje dag att jag har det för jag kan verkligen inte tänka mej ett liv utan.

31. Är du ensam nu?
Nej, Line leker med sina leksaker i vardagsrummet och nemo ligger i sin bur efter att jag sa åt honom att lägga sej där....

32. Vad ser du framemot mest denna vecka?
Att det ska bli helg, fredagsmys med Line och Nemo (petter jobbar), att jag på lördag ska träffa några av mina härliga vänner när Petra ska handla för sitt presentkort på "mormors hus", att jag får sovmorgon på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback