Sjuk?

Misstänker att Line håller på att bli sjuk. Hon säger att hon har "ont i pannan", vill inte äta mat, och är allmänt låg. Godiset gick dock i och hon har inge feber än så länge så vi får väl se....
Kanske bara lite sliten efter en vecka på förskolan....

Sååååååååååååååååååååååååååååååå skönt med helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltid skönt med helg men efter denna vecka var det extra skönt att stänga igen dörren på jobbet och bege sej hem! Min hjärna har jobbat på högvarv mer än vanligt........

"Mamma, jag har saknat dej jätte mycket".....var Lines kommentar när jag kom hem.......vilket mottagande. Helgen kan inte börja bättre än så...

Men som sagt, nu hoppas jag att Line inte blir sjuk. Har ju planer inför helgen som inte innefattar att vara hemma med sjuka Line..men så är det ibland.....

Ikväll när Line somnat ska jag glo på en film. Ska tända ljus, krypa ner under filten med Nemo bredvid mej!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback