Ledig...

i 5 dagar nu!!!!! Verkligen lyxigt och det var precis vad jag behövde. Känns att det var ett tag sen man fick lite längre ledighet!

Började dagen med att sminka till en påskgumma som skulle till förskolan på påskfirande och sen stack jag iväg till eskiln och sprang 5 km. Kändes riktigt bra och jag var inte helt slut efteråt heller så jag hade nog kunnat springa ett tag till. Toppen bra ju!!!!!!

Sen har vi varit i vilhelminaparken.....kallt som attan men Line lekte och hade skoj en stund iallafall. Sen har vi påskpyntat lite och handlat mat till helgen.

Fick ett sms av Petra att hon blivit mamma nu till en liten Emmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åh va glad jag blev.....såklart att det blev en liten tjej, ALLA i vårt tjejgäng har fått tjejer först!!! Ett riktigt tjejgäng alltså!!! Stort grattis till er!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback