Ett sista....

Den här bloggen hinns inte riktigt med....eller ja, jag har tröttnat, ni har säkert märkt. Har bloggat sen 2005 så det kanske inte är så konstigt! Så jag har bestämt mej för att sluta, ta en paus iallafall och se hur det känns, om jag saknar den eller känner : skönt! Meningen med en blogg är att uppdatera varje dag men i nuläget blir det inte så och jag bloggar mest för att jag måste! Så hejdå ni som läst, mina vänner, familj och släktingar! Jag vet vilka ni är och stort Tack för att ni har läst!!!!

Ha en bra sommar allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Kommer sakna din blogg.....får hålla mig uppdaterad på fb iaf!!! Hoppas ni får en härlig midsommar! Vi åker till norberg & på söndag åker jag & barnen till sthlm & hälsar på emma hela nästa vecka!!! Den efterlängtade semestern är här imorrn! Jippi!! Stor Kram till er. Hoppas vi ses i sommar!

2012-06-20 @ 22:08:33
Postat av: Lisette

Kommer också sakna din blogg! Ha en fin midsommar så kanske vi kan ses något nästa vecka?! Kramar <3

2012-06-21 @ 09:55:12
Postat av: Annmari

Tråkigt att inte ha nåt att läsa!!! Men jag får ju iaf veta allt ändå:-))

2012-06-26 @ 09:31:48
Postat av: favoritskvaller.blogg.se

Hej har startat en ny skvallerblogg som handlar om mina favoritbloggar både stora som små :)

Kika in och säg vad du tycker ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback