Anmälde mej idag,,,

till vårruset! Vi blir väl samma gäng från jobbet det här året oxå som springer och äter picnicken tillsammans. Kul!!!
Iallafall så tog jag på mej springskorna och tog mej en vända idag. Gick faktiskt bättre än väntat så det var skönt!



Vilket härligt väder vi haft idag. Line lekte med granntjejen och jag satt ute på trappen och läste. Härligt! Passade på att städa i bilen oxå vilket verkligen behövdes.

På söndag ska jag och Line på detta, tillsammans med Linda och Maja!!! Ska bli riktigt skoj och jag är helt säker på att lilltjejerna kommer uppskatta det.




Kommentarer
Postat av: Ulla-Caisa

Hej i natten!! Nu är också ett gäng tjejer i varierande ålder anm till Vårruset i Vänersborg.Med hälsning U-C

2012-03-22 @ 23:28:56
Postat av: Marie

Va kul!!! ett väldigt roligt lopp att springa...eller gå!!! Hoppas ni har lika fint väder hos er som vi har!!! soligt och varmt!!! kram

2012-03-24 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback