Lite av varje...

Har endast sprungit på asfalt och fått ordentligt ont i benhinnorna. Så idag sprang jag och Nemo runt eskiln istället, 2 varv. Gick bättre även om det kändes lite i benen under hela tiden jag sprang. Men jag hoppas att det kommer bli bättre när jag köper nya löparskor och springer mer på grus. Har kommit igång bra nu så känns trist att man ska få ont, dessutom gillar jag att springa min vända runt hembygdsgården, lite mer att titta på och så tränar vi hundmöten samtidigt vilket är bra för Nemo....men men!!!!

I tisdags var Petter och Nemo hem till Maria och Henrik, uppfödarna, för att göra MH test, man testar hundens mentalitet, vem hunden är och hur den reagerar i olika situationer. Det gick bra för Nemo och hans syskon.

På lördag ska vi på stor seco fest i sandviken. Alla är inbjudna vid tre olika tillfällen på mat och show, bl.a Måns zelmerlöv, Jerry Williams, lotta engberg, anders berglund uppträder. Ska bli skoj!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback