Lyckad kväll igår...

Som vanligt! Det är faktiskt väldigt sällan som jag har tråkigt när jag går ut!!! :-)
Iallafall var vi hem till Johanna och Micke på fest. Riktigt trevligt och mycket skratt, såklart spelades hammerfall på högsta volym!!!!!! Väldigt mycket folk ute och hammerfall lyssna vi väl inte så där jätte mycket på....! Dansgolvet lockade mer.... (som vanligt)!!!

I morgon är det dags för vårruset!!!!!!!!! :-) Ska bli skoj och i år har jag ju faktiskt hunnit springa en del så det känns bra, hoppas bara jag slipper få ont i benen bara!


Kommentarer
Postat av: Annmari

Ja det är sällan tråkigt ute! Iaf med ditt sällskap :-)) Lycka till på vårruset!!!

2012-05-21 @ 06:47:00
Postat av: Marie

Gulliga du och detsamma säger jag!!!!!!!!!!Love you!!!

2012-05-21 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback