........

Började jobba idag efter lite ledighet. Hade rejält med ångest efter en ganska så sömnlösnatt. Men det gick jätte bra när jag väl var på jobbet, det var nästan lite roligt att vara tillbaka.. konstigt nog!
Jag är ju ganska så glad över att en viss person i huset har slutat. Inget ont om den personen privat, men jobbmässigt så sög han rejält! En PEDAGOG???? NO NO NO
 
Varit på gymet idag oxå... gick jätte bra! Vissa dagar är det bara så jobbigt att gå dit och man känner sej så svag. Igår var det pest och pina men det var väl all julmat som var i vägen. Tur att det går uppför oxå!

Julafton: Mysig, god mat och trevligt sällskap. Fina julklappar. Kalle anka....behöver jag säga nå mer.....traditioner!

Juldan: Partaj med mina vänner,1 timme i kö..., trångt men mycket roligt folk att prata med.

Nyår firas lugnt hemma med min pojkvän och kanske en vän till honom. Inget party för mej i år heller!
Känns skönt! Har insett att det där med kroglivet är kul nån gång i bland men inte för ofta. Tro det eller ej men Partypinglan har blivit "vuxen".



Kommentarer
Postat av: MysticQ

Hörrödu. Nästan 2 timmar i kö! Förkyld som en gris nu..

2005-12-29 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback