Lite om mej själv:

Namn: Mari
Födelsedag: 12 Augusti 1980 (Lejon)
Bor: I en trea i Fagersta
Yrke: Barnskötare ( Jobbar på en förskola, 1-5 år)
Syskon: En äldre bror
Pojkvän: Jajamän :) (Sambo och nyförlovad)
Vänner: Några riktigt nära vänner som jag berättar allt för, många vänner runt omkring
Älskade i skolan: Bild och idrott
Hatade i skolan: Matte
Bästa film jag har sett: "Flickan med pärlörhänge" Kanske var det känslan inom mej just då, men den var så fin och välgjord
Bästa bok jag har läst: Kan inte komma på nån, men läser nu "pojken som överlevde" GRIPANDE. (läst de andra två böckerna oxå)
Favoritprogram på tv: OC, LOST
Bästa låt: Hung up (madonna rules)
Favoritdjur: Hund, katt och fladdermus
Godaste mat jag vet: Taco, kyckling, lasagne, pastasallad och skräpmat
Smarrigaste drinken: Just nu stroh rom och cola (mums, det ska jag dricka på lördag)
Motto: "Analysera inte så jävla mycket"
Bästa egenskap:  Jag har ett stort hjärta, är ärlig och ödmjuk
Sämsta egenskap: inre stress
Klär mig helst i: Jeans och linne
Bästa uppfinning: ögonfransböjare....... (fåfäng :)
Funderar på: Hur min framtid kommer se ut
Högsta önskan: Att leva ett lyckligt, innehållsrikt liv
Hemskaste känslan: Ångest
Skönaste känslan: När min pojkvän smeker min kind och tittar mej i ögonen (Då ser jag att han älskar mej)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback