Mitt älskade sovrum!

37461-70

Söndag: Låg kvar i sängen i morse och kollade på Vasaloppet. Blir lika imponerad varje gång på hur alla orkar... Petters kompis Olof var med och kämpa, vet inte riktigt vilken tid eller placering det vart men han är en duktig skidåkare.

Blev galen på en granne igår. Han som bor ovanpå oss hade fest och spela så hög musik att fönsterrutorna skallra nere hos oss. Jag försökta koncentrera mej på en film på tv, bakfull och trött, men det var helt omöjligt för han spela så högt. Jag stod ut till klockan halv tolv, sen gick jag upp, ringde ilsket på, och jag var en riktig bitch när han öppnade. Jag sa att nu fick han för i helvete sänka musiken...annars jävlar.... jag kanske överreagera men saken är den att vi även under oss har en granne som gillar att spela hög musik, speciellt då han kommer hem från krogen vid två, tre tiden på natten! Även hos honom har jag varit och ringt på då jag inte kunnat sova på natten av all jävla rockmusik.
Idag ringde iallafall grabben som jag skällde ut igår på hos oss och bad om ursäkt så jag antar att han tog åt sej iallafall. Visst kan man ha fest och spela musik, men det finns gränser för vad man som granne kan stå ut med.
Och som alla vet, man är inte på sitt bästa humör dagen efter...

I morgon är det dags för jobb igen, lite trist men va fan, det är ju så här livet är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback