Morgonpigg...

37461-75

Klockan är 07:20 och jag ska snart till gymet. Ganska skönt att börja dagen med att träna innan man åker till jobbet. Fan va hurtig jag är...!

I morgon åker jag och mina kollegor till Stockholm. Ska bli roligt! Föreläsningen om två- språkighet verkar vara bra och cabaren ännu bättre.
Fick även veta i veckan att jag ska få åka på tre dagars föreläsning om "vardagsjuridik" i april. Övernattning och mat och annat skoj! Ibland är det inte illa att vara kommunalanställd!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och skriva nåt mer. Ha en bra onsdag alla!






Kommentarer
Postat av: MysticQ

Hurtigt! Klockan är 07 och tanken på träning nu känns inte helt akutell.. Men efter jobbet - då jäklar! Hoppas Sthlm var till belåtenhet. Kram!

2006-03-24 @ 07:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback