Rätt låt vinner...

Åkte till Avesta idag och handlade på ÖB. Vi brukar göra det ibland. Shampo, balsam, lotion, tvål, det är så mycket billigare att handla sånt där. Alltid bra att ha ett lager hemma! (detta får jag säkert ett vuxen poäng för...)

Ikväll är det Melodifestivalen som gäller. Många bra bidrag i år så jag är inte helt säker på vem som vinner...Carola eller BWO....Jag tror det står mellan dem! Alltid kul att kolla på finalen men sen är jag oxå rätt så glad över att det snart är över. Alltid så mycket skitsnack och hysteri! Sjung era bidrag, vi röstar och då blir det ju "RÄTT låt som vann"! Thats it!

Jag tänker på min svägerska och hennes familj som drabbats av en stor förlust i familjen!
STOR KRAM TILL ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Vann rätt låt? Jag har ingen aning...vet bara att det inte var rätt människa som vann. Fy faen för det där skenheliga vidrot :P

Postat av: Batlady

Rätt låt, kanske inte rätt person...! Den där kristna bruden är väl inte direkt min idol heller!

2006-03-19 @ 11:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback