Trist liv?!?!?!

Oj va dålig jag har varit på att uppdatera bloggen denna vecka. Kanske beror det på att det inte händer så mycket. Man kan ganska snabbt konstatera att förutom jobb, träning, nån enstaka fest då och då så händer det nada just nu! Usch va tragiskt egentligen men så är det ju oxå så att man som bloggskrivare känner sej lite pressad ibland på att det man skriver ska vara intressant och roligt att läsa. Vissa saker känns inte värt att skriva om, för vem vill läsa vad jag har ätit idag, vilken bok jag läser, vad jag tänker på...vem jag träffade på stan, vad jag ska göra om en månad..Ni skiter väl i det??????? eller det kanske ni inte gör? Jag skriver ju oxå mest för min egen skull, för att det är rätt skoj och väldigt skönt att skriva av sej, trots att det är ganska oväsentliga saker. Så bry dej mindre Mari...BASTA!

Håller just nu på att lära mej hur man gör en hemsida. Vi ska göra en till våran förskola och meningen är att vi själva ska kunna uppdatera den och hålla den aktuell. Det är verkligen en helt ny värld men det känns bara skoj och spännande.

Imorgon ska jag på fest hos min kompis Petra. Hon har varit i Thailand i tre hela veckor men har kommit hem nu. Dags att fira med fest! (nykterfest för min del)
Välkommen hem Petra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback