Gnällspik

Helt slut i kroppen efter Body pump!!! Men åh va stark jag kommer bli...Kommit igång med träningen nu så det känns riktigt skönt.

Lite kaosartat på jobbet. En kollega ska sluta och börja på en annan förskola och en annan kollega ska operera foten och kommer bli borta kanske ända till jul. Jag jagar vikarier och det är inte det lättaste kan jag tala om för alla har jobb någon annanstans eller så pluggar de så att de inte kan jobba alla dagar i veckan. Lite drygt får man ju lov att säga att det är för det kommer krävas mycket utav mej nu när jag bli ensam ordinarie personal under en tid.

Visst kan man väl få klaga lite.....och jag kan tillägga att jag redan längtar till helgen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback