sjuk???

Börjat få lite ont i halsen...så började min vecka!

I går var min mamma och min morbror hit och hjälpte mej att tvätta mina fönster som jag haft såna problem med att få rena. Då känns det väldigt skönt att ha en "egen städfirma" som rycker ut vid behov. De kan ju det här med att tvätta fönster och om det är något jag hatar och som jag verkligen är kass på så är det just det. Mina fönster blev så fina så fina så nu slipper vi ha persienerna nere och skylla på stark solljus.

Ska snart tillbaks till jobbet och ha föräldrarmöte. Föräldrarna ska få lite information om genus arbetet och sedan ska vi informera lite mer allmänt vad som händer och sker.

Dubbelavsnitt av Prison break ikväll...Jag kommer sitta fastlimmad framför teven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback