Sköna, underbara fredag

Jag älskar den här dagen!!!

Idag tog vi farväl av min kollega som ska öppna en ny förskola. Jag tror barnen och många föräldrar tyckte att det var jobbigt. Hur det än är så är vi en stor trygghet för barnen och klart att det märks när det bytts personal ofta så som det har gjorts hos oss de sista åren. Hon fick blommor och massor med teckningar och av mej fick hon en massa leksaker som ändå bara låg och samlades på hög i förrådet.

Slutade tidigt idag. Gick hem till Petter som höll på att städa..(han är så duktig min älskling) Nu har vi storstädat hela lägenheten så det känns riktigt skönt. Vi brukar inte städa på fredagar, finns roligare saker att göra men det var liksom dags idag.

Ikväll ska jag hem till Linda. Vi är några tjejer som ska ses. Käka mat och prata skit. Ska bli kul!

Annars i helgen ska vi besöka min farbror och hans familj. Exi är nämligen där nu när mamma och pappa är borta och jag längtar så mycket efter henne, längtar efter att krama om henne.

Sen har vi inget mer inplanerat. Kanske tar en tur hem till Skinnsberg och bastar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback