Hallå där....


37461-136
...tar du kort på mej!!!!!!!!!!!!!!

Matilda blir bara sötare och sötare! Det värker i mitt hjärta när jag ser henne på kort och inte kan krama om henne så som jag skulle vilja göra... Men till nyår så ses vi iallafall..längtar!!!

Hur go är hon inte på de här korten?!?

Häromdagen så ringde en gammal klasskompis som jag gick på högstadiet med. En tjej som jag umgicks rätt mycket med ett tag men som sen flyttade till Stockholm, fick barn och ja..vi tappade kontakten helt enkelt. Iallafall super kul att hon ringde och vi sa att vi skulle ses. Så jag hoppas att vi kommer göra det! Vänner från förr, vänner nu...alla är de lika viktiga. Visst.....vissa "vänner från förr" har man ju glidit ifrån, det märks ganska väl. När man pratar med varandra så känns det liksom inte som att man har så mycket att prata om trots att man förut delat allt....Märkligt!!!!  Men med de flesta känns det bara som att man tar vid där man slutade sist trots att det var evighet sen man träffades. Det är nog riktig vänskap...


37461-135

Skrattar gör hon ofta...hon vill nog oxå visa alla tänder som hon fått...Puss på dej Matilda!!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Vad roligt att Linda hörde av sig! Henne har jag faktiskt saknat lite! Nu är arbetsdagen avklarad...och om 2,5 timme kommer några jobbarkompisar och förfestar innan skolans pubkväll. Yeah! Ha en bra helg gullet! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback