Helgen..

Va ut i Fredags. Blev så himla sugen på att gå ut så det blev så trots att jag tänkt ta det lugnt ett tag. Vi va till ett par vänner i Norberg som precis köpt hus och sen blev det utgång på Green man. Fagerstas enda vettiga ställe... (inte så himla kul ställe egentligen men det finns ju inget annat...)

När vi skulle gå in på Green man fick en tjej tokspel. Av nån anledning så fick hon inte komma in och istället för att vända på klacken och gå hem som en normal människa skulle ha gjort blev hon helt galen. Skrek och sparkade på vakterna så två stycken var tvugna att dra ner henne på marken och sätta sej på henne. Sjuk tjej...jag tror faktiskt att hon hade överlevt en kväll utan Green man...

Igår var jag seg hela dagen. Mådde inte speciellt dåligt men sååååå jävla trött.

Idag söndag ska jag förutom att åka hem till mina föräldrar, träna body pump, gå och rösta. Det är ju vår plikt och faktiskt skyldighet tycker jag..och vet man inte hur man ska rösta så tycker jag att det är bättre att rösta blankt än inte alls. Jag är inte direkt insatt i politiken men jag har några frågor som jag tycker är speciellt viktiga och det är de frågorna som jag går efter och som gör mitt val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback