Ont..det gör ont...

Denna vecka har gått i lidandes tecken. Haft sjukt ont av träningsvärk efter ett pass Body pump i måndags. Dum som man är så tror man att efter några månaders uppehåll med styrketräning är det bara att ta vid där man slutat...utan krusiduller..på med vikterna bara....!!! Så jag har mej själv att skylla nu när det gör ont vid minsta lilla rörelse..haft lust att sjukskriva mej för att det gjort så ont. Inte nog med att jag haft ont i kroppen, tre jävla munsår på läppen har jag fått dras med oxå (eftersom jag antagligen bränt mej i solen...klantig lypsylanvändare). Stackars mej....! Nåja synd att klaga...

Annars har veckan passerat som vanligt utan några som helst problem. Ingen jobbångest alls efter semstern och nu när nästan alla inskolningar är klara har vi har fått ihop en kanon fin barngrupp.  Känns riktigt bra på jobbet nu!

Ska iväg på ett step up pass nu så kanske jag lindrar träningsvärken något iallafall...

Kommentarer
Postat av: bodil

Gud va mysigt med träningsvärk not:( Tusen tack för kortet kom idag. Kram från oss

2006-09-07 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback