Stackars skodan

37461-126

Jag och Petter pratade om påkörning av parkerade bilar igår. Vi pratade om att många blir påkörda på konsumparkeringen. Roligt samtalsämne.. men iallafall, jag sa något om att " tja, händer det så händer det, vem orkar tänka på var man ska parkera och inte parkera"... så vad hände igår kväll..jo en granne backar in i vår parkerade bil. Visseligen inte på konsumparkeringen utan precis utanför där vi bor men iallafall...Lite trist är det ju men det är ju som sagt var något som händer tyvärr. Plåtskador, vad är det egentligen??? Allt går att fixa och det var en schysst granne som genast kom och erkände sitt ganska så klumpiga misstag.

Va till västerås igår och shoppade lite. Köpte jeans och ett par stövletter och en mascara. Har haft en massa olika mascaror men aldrig varit riktigt nöjd. Eftersom jag har ganska långa ögonfransar så är det viktigt med en bra mascara som får upp ögonfransarna. Just nu använder jag Diors märke "Diorshow". Den är verkligen jätte bra.

Haft en riktigt skön söndag fm. Petter är på jobbet och ibland är det lite skönt att vara själv hemma och strosa runt...Har passat på att ringa runt lite till folk jag inte pratat med på ett tag och jag har även bestämt mej för att ta tag i kaosgarderoben..om jag säger så här..kläderna ligger inte direkt i prydliga små högar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback