two guys in action...

37461-138
Jake Gyllenhaal och Heath Ledger...

Såg filmen "Brokeback mountain" igår. Jag och tre kompisar hade filmkväll och vi passade såklart på att kolla på en kärleksfilm där två mycket snygga killar blir kära i varandra, en film som ingen pojkvän tydligen har lust att se!!!!!! En mycket bra film tyckte vi iallafall och vi fnissade högt när det gick hett till mellan killarna i tältet. Äntligen får vi se två killar ge sej hän till varandra. Det var ju verkligen dags! Eftersom man hört ganska mycket om filmen trodde jag att man skulle få se mer än vad man faktiskt fick. Så i efterhand vet jag inte vad det var alla pratade om...mest var det ju bara kärlek och sorgsna blickar!!! Är det så jobbigt att se två killar ha lite kul?!?! Jag tycker att det bara var fint!


Kommentarer
Postat av: P3

Jag håller med dig!!! Trodde att det näst intill skulle vara hård porr!! Men det va ju tur att det inte va det!! =)
Snart helg!!! Va kul vi ska ha i örebro!!!!!

2006-09-27 @ 02:54:51
Postat av: Batlady

Kul att du lämnade ett avtryck!!! ja, det ska bli jätte skoj att åka till örebro på lördag! Vi ses då!!! kram

2006-09-27 @ 08:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback