Första korten på "filuren"

37461-198
 
Hej hej!

I går var vi på ultraljud. Det bästa jag någonsin varit med om. Känslan när jag såg lilla "filuren" röra på sej där inne i magen var helt obeskrivlig. Det kändes så skönt att se att det faktiskt finns någon där inne och nu när man vet att allt ser bra ut så är oron man känt som bortblåst. Vår underbara bebis....åh det är så underbart!!!!

Filuren var livlig och rörde på sej hela tiden men vi fick se det mesta av hans/hennes kropp, hjärtat som slog och hjärnan, kissblåsan. Alla har sagt att efter ultraljudet så blir det mer verkligt och så är det verkligen! Vi har ramat in ett kort och har det ovanför sängen. Jag tittade på det i går när jag skulle gå och lägga mej och sen i morse när jag vaknade!!!

Mamma och pappa längtar efter dej filuren!

37461-197

Filuren klappar händerna!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Ååååååååååh, jag dör! Vad roligt, vad härligt, vad gulligt! Så glad för er skull! Ha nu en riktigt skön helg så hörs vi snart per telefon igen, tycker jag. Kramkram

Postat av: sofia

Hej!! Har precis skrivit till dig på familjeliv att vi ramade in ul korten...ser att ni oxå gjort det hihihi =)
Är sååå glad för er skull...nu längtar man ju bara till sommaren så man får se ert lilla underverk. Juni är en perfekt månad att få barn i... ;)
kram kram

2007-01-05 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback