Stor grattispuss till Petter idag!

Idag fyller min underbara Petter 26 år. Han fick frukost och presenter på sängen i morse. Jag köpte  snygga kalsonger till honom och sen fick han även ett brev med flera alternativ där han fick välja 2 st som present. "Helkroppsmassage, slippa disken i en vecka, biofilm, överraskningsmiddag " var några alternativ...

Jag och Petter är inte nå vidare på att fira födelsedagar när det inte är någon som fyller jämt och även påsken och såna högtider går ju en nästan förbi obemärkt, men vi måste ju helt klart bli bättre på det nu när vi snart blir en riktig familj!!! Då är det viktigt med traditioner!

I morgon börjar man jobba igen. Känns ganska skönt faktiskt för nu är jag rätt trött på att vara hemma och inte göra någonting vettigt. Jobbigt att gå upp tidigt på morgonen bara. I morgon ska jag på studiedag på fm, avslutning på projektet jämställdhet.

Idag känns magen otroligt spänd  och så känns det som det drar i magen....det växer antar jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback