Storshopping

37461-202
Klart att Filuren ska ha lite nya kläder nu när mamma äntligen fått lön.....(snart är det slut....)

Köpte en massa braiga saker i Borlänge idag. Mammabyxor i jeans, två mammatröjor, underkläder + strumpor, mascara och kläder till filuren. Känns lite kocko att använda mammajeans. Känns ovant och tyget man ska dra över magen känns bara stort just nu när jag inte har så stor mage. Men ändå skönt, känns knappt att man har byxor på sej...och jag kommer ju att växa i dom som sagt!!!!!!
Tycker inte att utbudet var så himla bra men det är väl lite olika vad affärerna satsar på. Vi köpte även en ny digitalkamera så nu kan vi plåta lilla söta filuren när hon/han kommer.

I torsdags träffade jag Åsa och Minna. Vi hade riktigt skoj. Pratade gamla minnen och sånt som händer  i våra liv just nu. Jag hade inte träffat Åsa på länge så det var skoj att se hur det var med henne och se kort från hennes olika resor. Hoppas hon stannar i Skinnsberg ett tag så vi hinner ses lite mer. Alltid kul träffa barndomsvänner och prata skit om gamla klasskompisar från mellanstadiet/ högstadiet.

I dag åkte Lisette och Micke till Paris. Hoppas ni får en underbar resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback