Veckan

Hänt i veckan

Måndag: Hade "bakjour" på jobbet så jag kom hem rätt sent. Käkade middag med Petter och slappade i soffan. Glodde på min favorit serie "City akuten".

Tisdag: Fikade med Minna och supersöta Emilia efter jobbet. Två timmar med mycket snack gick snabbt och vi var de sista som gick, 1 minut innan stängning.

Onsdag: Träffade Lisette på fiket efter jobbet...Jätte skoj att träffas och prata om allt som händer i våra liv. Mycket snack om min graviditet blev det naturligtvis. Jag vill ju bara dela med mej av allt underbara som händer!

och något nytt, helt underbart hände på kvällen...Jag kände de första rörelserna. Tre gånger kände jag en "bubblande" känsla, som en "fisk som hoppade". Det var nog säkert det jag kände förra veckan oxå!!! Jag blev så glad när jag kände "filuren". Jag bara längtar tills jag får känna honom/henne igen!!!! LYCKORUS!

Torsdag: Jour på jobbet, slutade sent och var riktigt trött idag när jag kom hem. Ringde Minna som fyller 27 år idag!!! GRATTIS VÄNNEN!!! Gick på step up och blev mycket piggare. Ska nu glo på tv innan jag ska stupa i säng.

I morgon ska vi inte göra något speciellt...ha myskväll..fast det är rätt speciellt ändå faktiskt....

På lördag ska vi hälsa på Annmari, Jocke och Adam. Adam har börjat på förskola och Annmari har börjat jobba, måste ju höra hur det går. Vi längtar efter Adam!

På söndag ska jag och Petter till Lisette och fira hennes 26 årsdag!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej Mari.
Hoppas allt e bra med er?
Gud va kul du har känt filuren för första gången det e en så otrolig känsla:) Kan förstå du blev glad.
Kramisar i massor

2007-01-19 @ 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback