Den efterlängtande dagen...

Nu är dagen här som vi längtat så mycket till...10 juni....vårt BF-Datum. Nu kan det verkligen hända när som helst!!!! Hoppas på att det är snart, väldigt snart! Eftersom vi fick samma datum av både barnmorskan och sen när vi var på ultraljudet så hoppas man ju på att det ska stämma ganska så väl. Igår kväll kände jag av lite "mensvärk" och så hade jag även lite ont i ljumsken. Jag längtar efter smärtan........inte så konstigt egentligen eftersom det medför ju att Filuren är på gång!

Igår tog jag och Petter vårt första dopp. Vi åkte till ett badställe som ligger mot Ludvika hållet som Petter hittade när han jobbade i skogen. Ett väldigt fint ställe där det inte är så mycket folk. Det var verkligen jätte skönt i vattnet, inte alls så kallt som jag hade förväntat mej. Det var mysigt att bada lite med magen och jag kände mej väldigt lätt och smidig!

Kom nu lilla "Filuren"! Vi väntar på dej!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: rosenblom

Väntan och längtan. Kul och samtidigt irriterande förmodar jag. :-)
LYCKA TILL!

Postat av: MysticQ

Äru galen? Tänk om vattnet hade gått i vattnet och du inte hade märkt nåt?
Höhö.
Kram också!

2007-06-10 @ 16:46:03
URL: http://mysticqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback