För er som undrar

...Ingen bebis än!!!

Solen skiner underbart idag oxå. Även om jag säger "Fan va varmt det är, åh va svettigt" så är det så här det ska vara... Idag ska vi glo lite på studenterna på stan, ta en fika. Vi kanske tar en tur till Eskiln oxå. Man vill ju passa på att vara ute så mycket som möjligt!

Igår hälsade vi på hos mamma och pappa.Käkade glass, solade lite och tog som vanligt en promenad med min älskling Exi. Kollade på lite kort oxå. På mej och min bror när vi var små och kort på mamma när hon var gravid och väntade min bror. Min mage är ganska lik hennes så vem vet, det kanske är en liten pojke som ligger i min mage??? Det finns så många olika teorier om hur man kan se vad det är för kön på barnet. Vissa säger att det inte går att säga vad det är. Andra säger att om magen tex är toppig så väntar man en pojke. Väntar man en tjej så syns magen bakifrån. Och så har vi det där med hjärtljuden. Låga hjärtljud är det en pojke, höga hjärtljud, en flicka. Mår man mycket illa är det en flicka. Är det egentligen så viktigt vad det är för kön???? Jag tycker inte det även om det är kul att spekulera...sen när man får barnet säger alla "jag visste att det var en tjej, vad var det jag sa????" . Ja, du hade 50 % chans att gissa rätt, inte sååååå svårt kanske!!! INGEN kan veta...det är min teori. Men gissa kan man ju alltid!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback