Line och Nellie

37461-264

I dag fick vi besök av Sofia & Nellie! Line fick jätte fina kläder och en bok av Nellie. Line har så mycket kläder nu att man har beslutsångest varje dag när det är dags att klä på henne. Men hon bajsar ner sej ibland och spyr så vi hinner avverka en del plagg. Vissa barn spyr, andra inte...tyvärr är Line ett sådant barn som spyr!!!! Blir en del tvätt om man säger så.

Nu har Petter endast söndagen kvar sen är det dags att börja jobba igen. Som tur är så är det endast en vecka sen har han semester. Perfekt att få barn på sommaren så båda kan vara hemma och njuta av den lille.
Nu väntar vi med spänning på Camilla som ska få barn den 15 juli, Annmari som ska få i augusti och Linda som ska få i början av  November.

Line börjar fästa blicken mer och mer och är väldigt intresserad av att titta på våra ansikten och miner. Så roligt att följa hennes utveckling!

Idag gifte sej Sofia & Sami. Hoppas de fick ett fint bröllop... hade varit skoj att vara där men samtidigt tror jag att det var klokt att tacka nej. Man vill inte ta med stumpan på så stora tillställningar riktigt än.

Ikväll ska vi mysa framför teven med en hyrfilm.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh så söta dom är våra små älsklingar =)
Hoppas ni haft en mysig kväll. Här har det vart fllt röj med en Nellie som dansade hela kvällen ända till halv 10, sen stupade hon i soffan. Nu ska jag gå & lägga mig & läsa min braiga bok.
Kram

2007-06-30 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback