Så in i helvete ont...

Känns rätt jobbigt nu!! Har inte sovit den här natten heller pga kraftiga värkar förutom att jag slumrat till några gånger mellan värkarna. 5-10 minuter mellan värkarna nu och det är rejält kraftiga och gör såååååå jävla ont. Hur ska jag orka???? Ringt förlossningen igen och den här gången sa barnmorskan att jag skulle åka in när det var 3-4 minuters intervall mellan värkarna och när jag helt enkelt inte orkar vara hemma längre. Eller om vattnet gick eller om jag fick en blödning. Jag vill absolut inte åka in för tidigt men många som jag pratat med har åkt in med ungefär så många minuter mellan värkarna som jag har nu och varit så pass öppna att de fått vara kvar. Och det har dessutom inte tagit så långt tid innan förlossningen satt igång på allvar. Förstår bara inte hur jag ska orka om det fortsätter så här....så trött nu,,,,GÄSP!!

Kommentarer
Postat av: sofia

ojojoj...=) tänker på er hela tiden typ hihihi....
Lycka till nu. KRAM

2007-06-15 @ 07:33:30
Postat av: minna

har knappt sovit jag heller,har bara tänkt på hur de går för er:-)& när jag har sovit så har jag drömt om förlossningar..haha!du KOMMER att orka,man bara gör de,men förstår om de är jobbigt nu!hoppas,hoppas ni snart får åka in!(om ni redan inte gjort de! tänker på er!
kramisar!

2007-06-15 @ 09:19:19
Postat av: Therese

hoppas ni är inne nu och att allt går bra!! Tänker på er!! Kramar

2007-06-15 @ 12:33:09
Postat av: sandra

JätteGrattis till er båda, det gjorde ni bra !!! hoppas ni har det bra med lilla Line nu, det är nu livet börjar!
Tusen kramar från Sandra

2007-06-16 @ 17:09:48
Postat av: Emma

Hej på er!
Bamsegrattis till er! Hon är såå fin! Ska bli så kul att få träffa henne. Hoppas att ni får en jätte härlig midsommar så ses vi nästa vecka.
Kram Emma o Jesper

2007-06-21 @ 23:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback