Vecka 39 mage

37461-250

Idag är det bara en vecka kvar till vårt BF- datum. Det känns otroligt spännande nu och varje gång jag känner något annorlunda så tänker jag "vad var det där?" "Är det på gång nu?" Kan knappt förstå att vi snart har vår lilla knodd hos oss! Det går inte att beskriva hur stor längtan är just nu. Samtidigt känns det lite skrämmande, man kan ju lugnt säga att livet aldrig blir detsamma. I fredags fick det tredje paret i föräldrargruppen sin dotter Clara. Efter att de gått över tiden med 19 dagar....1 pojke, två flickor just nu i gruppen!

37461-249
Emilia är så duktig på att gå nu!!!

Igår hade jag, Minna och Emilia en härlig picnic i Vilhelminaparken. Solen sken och vi hade det verkligen underbart. Kändes som riktig sommar. Sen klippte Minna mitt hår så nu slipper jag tänka på det på ett tag.

Idag ska vi njuta av solen!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Jäsiken, en vecka bara nu! Tiden har gått så fort att jag nästan blir rädd. Du skickar väl ut ett mass-sms när det bär av mot BB? :) Längtar!
Kram kram kram

Postat av: Mari

ja, EN VECKA!!! Klart du får ett mess när det är dags...! kram

2007-06-03 @ 09:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback