Bildspel

Igår var vi till Västerås och fick se ett bildspel från förlossningen och BB. Det var bra och man fick mycket information om vad som händer och vad man ska tänka på när det är dags. Många tankar dök upp i huvudet på mej....När jag har läst böcker och tidningar så har förlossningsbiten inte varit det jag direkt sträckläst om utan det har jag mest bläddrat förbi. Det är ju allting annat som handlar om själva graviditeten och barnet som är roligt att läsa och förlossningen har alltid känts så långt borta,,,,, men det är inte sååååå långt borta längre. Jag har helt enkelt varit tvungen att läsa om just förlossningen för att veta hur jag själv vill ha det för lite koll på läget vill man ju ha. Hur det än kommer bli så längtar jag dit. Då är ju målet nära!!!

Underbart väder idag igen!!! Så underbart! Hade sovmorgon idag men vaknade iallafall vid sjutiden och kunde inte sova längre. Har blivit en riktig morgonmänniska. Ser fram emot att vara ute i solskenet med barnen idag på jobbet.

Hoppas alla ni har det bra!!!!

Jag tänker på Sussie...undra när det är dags????!!!!! Jag tänker på er och lilla "mini" som kommer när som helst....Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback