Äntligen är våren här!! För att stanna hoppas jag....

Våren är här och det är ju bara sååååå underbart!!! Njuter som bara den..av att ha tunnare jacka, slippa vantar, se snön smälta och bli vattendroppar, känna solen värma, höra gruset under fötterna när jag går, se Line springa omkring i vår jacka och vårskor......

Idag fixade vi pass till Line. Det gick jätte bra...hon satt så snällt där på stolen och på första försöket blev det ett jätte fint kort på henne. Jag tror att hon i recceptionen blev lite imponerad. Hon var inte direkt jätte glad, nästan lite otrevlig när vi kom. Hon tänkte nog "jaha..ytterligare en dryg unge som jag kommer få ta minst 20 kort på innan det blir bra, kommer säkert grina oxå" men icke....hon kunde ju inte veta att det var glada Line som skulle bli fotograferad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback