Hämtade hem en tröttis idag...

Precis lagt en trött Line. Tidigare än vanligt men hon hade inte sovit på förskolan idag och var så trött så trött. Och barn som är trötta....de är VERKLIGEN trötta. Det märks på alla sätt. Mycket "nej nej" blir det och många tårar. Att hon inte vill sova där kan ju ha att göra med att vi inte har tagit med snutten dit för vi tänkte att det vore bra om hon klarade sej utan den där för lite jobbigt är det ju att släpa med den varje gång...men jag funderar nu på om jag kanske ska dela den på mitten så det blir 2 snuttefiltar...

Petter har jobbat sen i morse och slutar inte förrän sent i kväll. Måste hålla mej vaken för jag är såååååå nyfiken på hur det var på det nya jobbet. Men det blir nog föresten inte så svårt att hålla sej vaken kom jag på...DESPERATE HOUSEWIVES dubbelavsnitt i kväll....härlig tv kväll framför mej...

Nepp nu blir det pasta och pesto!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback