Luktat på bebis idag!

Va hem till Camilla idag och träffade hennes lilla Celine. Sååå söt och sååå liten!!! När jag höll i henne så var det med viss längtan som jag tänkte på den dagen då jag och Petter skaffar oss en liten igen. Men tro inget nu för vi ska inte ha än på ett tag...men tidigare har jag känt mej rätt så osugen på att skaffa en till men nu börjar jag se fram emot det. Att nån gång, en dag........................................
Clara och Line lekte, åt mellanmål och så var vi ut en sväng i lekparken. Så roligt att träffas och se våra småtjejer tillsammans.

Idag på jobbet åt vi lunch ute med barnen, på gården. Passade på när det var så fint väder....ja, alla jackor och mössor rök idag och jag hoppas vi slipper dom ett tag nu.

Snart helg!!! Petter ska jobba så jag och Line får hitta på nåt skoj själva. På lördag blir det iallafall norbergs marknad.

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa..de luktar så gott nykläckta bebisar och så goa att hålla och snosa på...Så när eran nr 2 kommer så kommer jag och snosar...hihihi



Vi ses kanske på marknaden imorgon! Sov gott!!

Kram!!!!

2009-04-24 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback