LYCKA:

Ledig i fyra dagar!!!!!!!! YIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!
Inflyttningsfest i morgon med alla de bästaste bästaste av människor!!!!!!!!!!
Och underbart väder ska det vara i helgen oxå........inte helt fel!!!!!!!



Städat idag och fixat lite. Ska fortsätta i morgon efter att vi lämnat Line hos morfar och mormor. Stort hus tar tid.... :-)

Va ute och sprang tidigare ikväll. Gick bättre än i går men jobbigt var det...lite träningsvärk nu men sån smärta känns bara skönt!!! Flera på jobbet har oxå börjat springa så vi peppar varandra...och via face book har vi koll på varandra! Det sporrar en och det är bra...en tjockis som jag behöver det ;-).

Nej nu ska jag snart gå och lägga mej....

GOD NATT ALLA NI!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej goding! Hoppas ni får det trevligt under festen med massa mys. Duktig du är som springer...jag ska oxå börja har jag tänkt! Får se när det händer :-). Sköt om er och GLAD PÅSK! KRAM

2009-04-10 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback