Som det brukar kännas en måndag....

...Trött i skallen och magen kurrar! Väntar på att kycklingen ska bli klar i ugnen....! Och min hjärna vet jag inte riktigt vart den har varit idag. Gjorde "konstiga", "osmarta" grejer där man liksom undra om man skulle ge upp och gå hem....men jag skratta åt mej själv, det kan man bjuda på! Ibland är man bara någon annanstans..... :-)

Idag fick Line komma över till mitt jobb en timme innan jag slutade. De ringde och fråga om Petter kunde komma och jobba så jag som skulle på jobbmöte ikväll fick ta komp. Åh va synd.... ;-)! Vi gick upp till folkets hus när jag slutade, där de sålde billiga barnkläder. Fick faktiskt tag på en del...köpte kjolar och lite annat somrigt!!!

Nepp nu ska jag käka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback