En snöig söndag!

Jag och Line har varit ute i snön, skottade och tog en promenad. Kändes riktigt skönt att komma in sen.

Nu är det Petter som är sjuk. 39 graders feber hade han tidigt i morse....:-( så han ligger och vilar nu....
Jag har tagit ledigt i morgon för vi hade så få barn (sportlov) så det passa ju bra nu när Petter är dålig..även om jag hade tänkt att vi skulle hitta på nåt hela familjen...jaja..jag och Line får göra nåt i stället!!!!

Idag på eftermiddagen ska vi till Skinnsberg. Ska träffa Suss på en promenad.

Många grattiskramar till Theo som blir 1 år idag!!!! Hipp hipp hurra! 

Kommentarer
Postat av: Theo

tack tack....haft en jättebra dag!! Och jag har ätit negerboll! ;-)

2009-02-22 @ 20:22:31
Postat av: Line

Det gjorde jag oxå på min 1 års dag..det är såååå mumsigt!!! :-) kram kram

2009-02-24 @ 17:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback