Fortfarande febrig

Stackars Line har fortfarande feber. 39,6 sist jag kollade för några minuter sen. Nu sitter hon och tittar på teletubbies...när man tittar på det så känns livet ganska så okej ändå fast man är sjuk...iallafall för Line...jag tycker mest att de är jobbiga att lyssna på men vad står man inte ut med för att slippa skrik, gråt och gnäll.

Senare ikväll ska jag ner till gymmet. Känns lyxigt nu när man bor så nära och jag SKA verkligen försöka gå ett par gånger i veckan iallafall. Det måste jag väl ändå fixa.......men jag vet alltför väl hur jag funkar..går in i träningen med stor motivation, tycker det är såååå skoj men sen händer nåt och jag bara orkar inte, vill inte...har ingen lust helt enkelt. Många som känner igen sej kanske????

Nä nu ska jag mysa med Line...stänga av teletubbies och sätta på nåt annat....

Kommentarer
Postat av: Marina

stackars Line!

ja de vore jätte gulligt ifall jag fick de..då blir nog mamma glad också..kram på er!

2009-02-11 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback