Tack Lisette!!!

Hade såååååå roligt igår...så roligt att jag inte kom hem förrän vid fyra tiden i morse!!! Ni kan tänka er hur jag mår idag!!!!!!  Men det är det värt.... efter en helkväll med världens bästa tjejer!!!!! Tyvärr dog batteriet på kameran så jag har inga bilder att visa nu men det kommer....

Lisette hade fixat god mat och roliga lekar och så blev det mycket singstar!!! Hon fick super fina örhängen och en ring av oss.."bling bling"...så det blev hon jätte glad över!!!

Jag hade skrivit en dikt till henne som jag läste och den uppskattades :-)

Stort tack för en jätte lyckad kväll Lisette!
TACK brudarna för att ni finns!!!! Jag älskar er alla!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Åååååååh! Jag vill se bildbevis!

Postat av: sandra

nej, det vill du inte....

2009-02-01 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback