Parken zoo blev det igen...

Är så trött så strax ska jag gå och lägga mej...sov inge bra i natt men hoppas på att jag gör det i natt...tror inte att det blir nåt problem!!! zzzzzzzzzzzzz.....

Haft en toppen dag på parken zoo, andra gången på 2 veckor som vi var där, jag och Line men denna gång var Petter med och vi gjorde en familjeutflykt. Bilder kommer i morgon....
Emma hörde av sej och bjöd in oss på vin och båttur till söderbärkeparken men vi var som sagt på parken zoo och alldeles för trötta..och faktiskt inte särkilt sugna på fest. Hör och häpna..men det där med båt lät härligt...speciellt när solen sken så fint!! Men men.....

Nu ska jag pallra mej upp till sängen....
morgonpromenad blir det i morgon!!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback