Åker på lite minisemester i morgon!!!

Line väckte mej redan 6:30 i morse...lite för tidigt tyckte jag men det var bara att gå upp...trött som bara den! Längtar faktiskt efter lite sovmorgon men det konstiga är att när jag får sova, då kan jag inte. Line har förstört min förmåga att sova till kl. 10, 11 utan problem...så är det bara, men jag kanske ska vara tacksam!!!???

Idag på förmiddagen hade vi besök av mamma och på eftermiddagen var vi hem till Linda som fyller 30 år idag!!! Hipp hipp HURRA!!!! Fika, prat med tjejerna och barnen lekte för fullt! Trevligt trevligt..............

Nu har vi packat inför morgondagens resa till Tibro, Line sover och Petter är iväg för att hämta mat. Blev så idag för nu är jag alldeles för trött för att fixa nåt annat.

Jobb i morgon till efter lunch....sen drar vi!! Så hej svejs på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback