Äntligen....

...en rolig kväll på green man...!!! Super roligt hade jag igår..."Bolagspopen" drar folk...äldre och roligare männsikor än det annars brukar vara. Innan utgång var Annmari och Dea här..vi åt mat och hade trevligt. Såklart sjöng jag och Annmari singstar..stackars Dea!! :-)


Nu längtar jag massor efter Line...!!!

Oj va jag skrattade igår när jag löste "nappmysteriumet"...i flera dagar har vi undrat var alla nappar har tagit vägen. Från att de har legat lite överallt här hemma så vips så har det plötsligt bara varit borta. Vi har letat i lådor, bland Lines leksaker, under alla möbler..ja överallt..trodde jag. Men så igår när jag stod i hallen och fixade med mitt hår så tyckte jag att det luktade lite bränt, då såg jag att det var nåt i lampan som står i fönstret i hallen. Tittade ner i skärmen och ser 3 st nappar ligga där varav en hade smält lite grann...nu förstår jag varför det är så poppis att stå där i fönstret och greja....inte är det för att titta ut iallafall.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback