Feberfri...

Lines feber kom snabbt men försvann lika fort igen...!

Idag har Petter och jag röjt lite i vårt uteförråd och mina snälla föräldrar kom hit med en släpkärra ved. Tack snälla ni!!!!  Blir jävligt irriterad på de förra ägarna som fortfarande har en cykel och en spark kvar här som de sagt flera gånger att de ska hämta. I ett halvår har vi bott här nu så jag tänker faktiskt lägga beslag på den där cykeln nu. Behöver faktiskt en cykel så nu har jag det.....

Om 2 veckor vid den här tiden är vi i Mallis............*Supersmile"
Längtar!!!!!!!!!!! Ska verkligen bli skönt!!!!!

Och nästa helg är det dop i Tibro. Petters storasysters lilla Alex ska döpas och det ska bli såååååå himla skoj att åka dit, träffa lilla bebisen, Lines 2 andra kusiner, fastrarna, Magnus, Lines farmor.....

Line älskar verkligen att dansa. Satte på en partyskiva och hon dansar som bara den, svänger på höfterna och rockar!!!
Som sin mamma.................... :-)

Kommentarer
Postat av: marina

vafan titta ju på gården men såg ingen haha jag va väl så bakis så jag gick i en dimma hihih..ja fan de är ingen psanik med skivan...vi får gå o ta en glass när de är vackert väder tycker jag! kram marre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback