"mamma", kan inte få nog av att höra det...............

Haft "uppföljningsdag" på jobbet idag, alltså stängt för barnen då vi har suttit och utvärderat och diskuterat ...! Flöt på bra och vi hann med mycket! Vi är ett bra team!!!

I regnet gick jag sen och hämtade Line...hon satt och åt mellanmål och sken upp som en sol när hon fick syn på mej "mamma, mamma" sa hon direkt. Efter en dag på jobbet är detta det ögonblick jag älskar mest!!!!!

När vi kom hem gjorde jag fisk i ugn..kände mej riktigt duktig och mumsigt blev det...men Line var såklart inte överförtjust...några tuggor sen ville hon ha smörgås. Ibland anstränger man sej i onödan när bara pasta skulle duga :-)

Annars idag har vi dansat, lekt och tittat på bolibompa...

och jag längtar................. varje dag..............................


Vårt hotell.................! Räknar ner nu.....

Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad härligt det såg ut! Kan verkligen se hur ni plaskar omkring där... och du kör ditt konstsimnummer och Line klappar förtjust i händerna medans Petter kollar sig runt för att se ifall någon såg dessa sprattlande ben vattnet...:)



Inte nå avundsjuk jag inte...näääää....

2009-05-18 @ 21:43:57
Postat av: Terese

Vart ska ni åka?

Postat av: Magdalena

Va härligt det ser ut! :)

2009-05-19 @ 13:26:43
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback