Dag 22: Det här upprör mej!!!

Såklart all slags orättvisor som drabbar, både dom jag känner och inte känner. Jag kan läsa i tidningen och bli så jäkla arg att jag knappt kan fortsätta läsa. Speciellt när det gäller barn. Jag blir uppörd när jag senast igår läste om Jan i aftonbladet som är rullstolsburen, går på dialys och nästan är blind men tvingas trots det ut i arbetslivet. Det är så jäkla sjukt och det pågår just nu.

Små grejer som gör mej upprörd är när jag sitter vid datorn och den vägrar göra som jag vill och bara krånglar.
När idioter till förare gasar på så in i helvete och kör om precis innan en kurva.
När jag sätter på mej ett par strumpor på morgonen, stressad och redan sen och märker att det redan är hål i dom trots att de är nästan helt nya (händer mej jämt...)
När jag varit och handlat, kommer hem och inser att jag handlat allt men glömt det som var absolut viktigaste så jag måste iväg igen. Kanske t.om. har kört in bilen i garaget....
När man gör grejer som man vet inte kommer gå bra men ändå gör det och så står man där och blir förbannad på sej själv för man är så dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback