Dag 23: Det här får mej att må bättre!!!

* När jag trött kommer hem från jobbet och möter en glad Line så blir jag både gladare och piggare
* När jag får sovmorgon
* När jag och Petter har en myskväll mitt i veckan med god mat och en film
* Att få umgås med människor jag tycker om
* Träna
* Att ha roliga saker inplanerade att se fram emot
* Positiva tankar
* Överraskningar
* Musik

Listan kan göras lång men nu ska jag strax gå och lägga mej.

Idag var det luciafirande på Lines förskola, ja, på min förskola med men det missa jag eftersom Lines var samtidigt. Super fint var det och Line var VÄRLDENS FINASTE tomtenissa. Jag blev tårögd och hon var såååååå duktig.
Mormor och morfar kom oxå till Lines stora förtjusning, mitt i uppträdandet ropa Line "hej mormor"....gullunge där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback