Dag 27: Min favoritplats!!!

Inte helt otippat så är det mitt hem, mitt älskade hus. Det är här hemma jag trivs allra bäst och här kan jag strosa omkring i myskläder hela dagen och bara vara. Här hemma är min favoritplats framför brasan, brukar sitta där på kvällarna i Lines saccosäck och glo på teve. Line brukar även komma och säga att vi ska "mysa lite" och då ska vi sitta i just saccosäcken, så den är populär här hemma.


Line var konstig i går, Petter som var hemma med henne ringde och talade om att hon bara ville ligga i sängen, att hon var blek, åt inget och klagade på ont i magen. Magsjuka tänkte ju vi såklart eftersom hon inte hade feber heller. Men senare på kvällen kollade Petter febern igen och då hade hon 39 grader. Så jag fixade vikarie till idag och tog en vabbdag men sen idag har hon inte haft nå feber alls!! Skumt!!!

Ikväll när Petter kommer hem från jobbet blir det thai-mat!!!!!!!! Såååå jäkla gott!!!

Ha en bra fredag!!!

Bara en vecka kvar nu till "D-DAY"...........JULAFTON!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback