Juldagen

Idag har vi mest slappat här hemma. Sov länge, åt frukost framför teven, kollat på "trolltyg i tomteskogen" ja, typ det. Line har såklart oxå lekt med sina nya leksaker och så tog vi en promenad med sparken.

Skönt att bara vara idag. Duktiga Petter åkte iväg till gymmet en sväng så jag känner att även jag måste träna ikväll. Får ångest bara jag tänker på allt jag stoppat i mej och så lite jag tränat den sista tiden...men det är ju jul, får man inte synda lite extra då????





"Sylvianfamilies" hus och inredning fick Line i julklapp + en kattfamilj som bor där.
Super fint är det med massor med smådetaljer. Bl.a lyser öppna spisen och allt från tvål till penna och tidningar finns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback