Ser fram emot helgen!!!

Solade idag efter jobbet. Så skönt att bara ligga där...ibland somna jag in nån kort minut....! Fint att lukta lite bränt kött sen......

Sen hem, Line vilade så jag passade på att göra detsamma. Line slutade ju sova på dagen för ganska länge sen men hon är just nu så morgonpigg så det behövs en liten tupplur ibland! Vid sextiden på morgonen öppnar hon sina ögon och är redo att möta dagen!!! Tjohooooo liksom.....vakna nu mamma och pappa!!!! Det är härligt att se hennes glada ansikte titta in hos oss men sex är lite föööör tidigt trots allt!!!

Nu börjar Line bli snorig och lite hostig så vi får väl se vad det leder till!!!

Efter vilan begav vi oss ner på stan. Line köpte såpbubblor och sen var vi till Vilhelminaparken en sväng.

Hämtmat blev det sen...kebab!!! Såklart.....men jag åt hälften av brödet bara och jag tränade sen så jag har inte så mycket ångest iallafall....godissug har jag oxå haft i veckan men det har jag klarat mej i genom!!! Bra Marie!!! 

Nu ska jag strax gå och lägga mej, bara en "vanlig" jobbdag kvar. På fredag har vi utvärderingsdag i Eskilstuna. Det blir föreläsning, utvärdering av arbetsplaner och så övernattning på hotell. 70 kvinnor i eskilstuna...ja, det blir nog inte helt lungt känner jag på mej!!! Kul ska det bli....!!!

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback