Utomhusfix!

Idag fick trädgården sej en omgång när trimmer, grässax och kratta åkte fram! Fan va mycket ogräs det är överallt. Om jag fick välja skulle vi ha stenar och asfalt överallt...men även i gruset dyker det upp tuvor så hur man än gör så blir man inte av med det...!! Va iväg till Björsbo och inskaffade lite blommor, passade på att hälsa på hästarna oxå till Lines stora glädje!

Nu ska jag strax till järnvägskrogen med Lisette och Emma....
Emma som ska ha barn när som helst nu....spännande!!!!

Line har lärt sej att räkna till 14.........!!!!!!!!!

HA EN BRA TORSDAG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va duktig Line är!



Jag har fixat blommor på min uteplats idag... :) Bilder kommer snart på bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback